Bienvenidos a Smash Bros. Spain

Smash Bros. Spain es el hogar de la comunidad española de Smash Bros.

¡Únete y podrás participar en los torneos online, enterarte de cuándo serán los próximos torneos presenciales y compartir con nosotros todas tus inquietudes!

¿Eres nuevo? Preséntate a los otros smashers en este subforo.
Hola hola a todos soy completa y absolutamente nuevo en el foro así que espero hacerlo todo bien. Mi nombre es manetxe enamorado del smash desde los tiempos de la 64 (allá queda) . Me uno para ir aprendiendo más y poder ir jugando online con buena conexión con gente de España. Saludos a todos.
Por guidi
i nsider there is a person who brings sunshine into your life. that individual may have sufficient to spread around. however in case you clearly have to watch for a person to bring you the sun and give you a great feeling, then you can have to wait a long time.
https://www.contentbestonline.com
voip phone
  A man was going to the house of some rich person. As he went along the road, he saw a box of good apples at the side of the road. He said, "I do not want to eat those apples; for the rich man will give me much food; he will give me very nice food to eat." Then he took the apples and threw them away into the dust.

He went on and came to a river. The river had become very big; so he could not go over it. He waited for some time; then he said, "I cannot go to the rich man's house today, for I cannot get over the river."

He began to go home. He had eaten no food that day. He began to want food. He came to the apples, and he was glad to take them out of the dust and eat them.
guestblognet

I accidentally saw on the platform that day that t[…]

Hello

Nice to meet you here thegetpost

Shulk desaparecido? EN SERIO?!

other human beings. to get well in conjunction wit[…]