Bienvenidos a Smash Bros. Spain

Smash Bros. Spain es el hogar de la comunidad española de Smash Bros.

¡Únete y podrás participar en los torneos online, enterarte de cuándo serán los próximos torneos presenciales y compartir con nosotros todas tus inquietudes!

Entérate de las próximas quedadas en tu zona.
BY uduX
Creo el post per dirvos que diu en nat que diu en white que diu en miquel que disabte obrira les golfes de 4 a 9
Jo l'obriria tot el dia per animar a més gent a que vingui, pero bé, com ell vulgui/pugui

Qui estaria interessat en venir?
Jo hi aniré amb que hi vagi una persona en tinc prou que fa temps que no jugo amb humans.

Com sempre, material, que ja sabeu lo aburrit que es haberse desperar 10 minuts entre partida y partida per poder jugar

Asistencia:
- edu (porto wii y brawl)
- miquel (wii y brawl)
- white
- hikotsu
- marranot
- nat (potser)
- poc enfeinat
Última edición por uduX el Vie Nov 11, 2011 6:15 pm, editado 3 veces en total.
BY naT
Administrador
Pero el marra no tenia un torneig de magic i aquesta era la teva excusa per no fer quedada? Aixo fa pudor de socarrim.

Crec que vindré.

No se si portaré wii, la veritat, ho tinc dificil, porteu-ne vosaltres plis.
BY uduX
nice nice pero nomes tenim 2 wiis es a dir que ara ja pasarem el limit soportable de 3 persones per wii
porteu material els que pogueu cony de puta, i postejeu-ho
Gracies
BY Llimona
Pero el marra no tenia un torneig de magic i aquesta era la teva excusa per no fer quedada? Aixo fa pudor de socarrim.

Crec que vindré.

No se si portaré wii, la veritat, ho tinc dificil, porteu-ne vosaltres plis.
El torneig d'avui era booster draft i no legacy com acostuma a ser els dissabtes.
En cas de que es fes legacy hauria anat igualment a la kdd pero depen de quan ens eliminesin.
Ens podiem plantar alla a les 4 pobres com apareixer a les 6-7 amb dineros. I si existia la possibilitat d'arribar a les 7 no faria kdd a casa meva xd
BY uduX
BUENA KDD
ES INCREIBLE LO QUE HACE EL MK ESTE HAY QUE BANEARLO SI O SI
YO ME NIEGO A IR A NINGUNA KDD MAS SI HIKOTSU O NAT NO PARAN DE ARRASAR A TODO EL MUNDO CON LA PELOTA ALDA
SOY UN INDIGNADO
VOTA PP
LYLAT STARTER
BY naT
Administrador
CReo además que es la primera vez que los 7 de esa lista son exacamente los 7 que realmente han ido al desván. No ha fallado nadie. CReo que esto, por lo inaudito que es, tambien forma parte de...
Oculto:
LA MAGIA DE MKBAN
BY uduX
a mi també m'ha agradat jugar de manera fluida, pero home aquest cop erem 2,3 periodic persones per tele, altres cops aixó es imposible

hi hauria d'haber sempre una llista d'unes 5 wiis habituals per asegurarnos de poder jugar sempre així (més val que en sobrin que no pas que en faltin)
per exemple:
- miquel
- edu
- xikotse
- ?
- ?

els dos afortunats restants podrien ser en blanquet que sol venir, o en marcbriansonet quan torni del perú, o en gerardet que es un penques
en joanet no que ve en moto y rulça
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]