Bienvenidos a Smash Bros. Spain

Smash Bros. Spain es el hogar de la comunidad española de Smash Bros.

¡Únete y podrás participar en los torneos online, enterarte de cuándo serán los próximos torneos presenciales y compartir con nosotros todas tus inquietudes!

Entérate de las próximas quedadas en tu zona.
tenint en compte la experiencia de cada event daquests al que anem (es a dir, horrible) jo no hi aniria, aprofitarem molt més una kdd ben feta que no pas allò
jo per la meva banda si hi aneu em quedo a casa
després no us queixeu de que no tenim quedades decents, si a la que en tenim una la engegueu a fer punyetes

1saludux
Ayyy senyor Nemo, em sembla que vostè no sabia que jo sóc un filòleg total del català. Així que a partir d'ara em dedicaré a corregir qualsevol errada que vegi o senti en les golfes del Miquel.

Eso em catalán no es correcto, es con I latina.
naT, de fet davant d'infinitiu només es poden usar les preposicions "a" o "de", així que el "per" seria incorrecte en aquesta ocasió.
És cert que davant d'infinitu s'ha d'usar "a" o "de" en els casos en que equivocadament la gent utilitza "en" o "amb"

Per exemple "Tinc interés en cagar a les golfes d'en Miquel" seria un error i hauriem de dir "Tinc interés a cagar a les golfes d'en Miquel"

Però diria que la preposició "per" s'ha de poder utilitzar davant d'infinitu, per exemple:

"Les golfes serveixen per fer trobades i per jugar al smash" no ho podriem substituir pas per "Les golfes serveixen a fer trobades"

Nota: Unes golfes són la part més alta d'una casa, i encara que comparteixen la idea d'"habitació dels mals endreços" amb la paraula castellana "Desván", no és el mateix. El "Desván" del miquel no és a la part més alta de la casa, ja que es un primer pis.
naT, de fet davant d'infinitiu només es poden usar les preposicions "a" o "de", així que el "per" seria incorrecte en aquesta ocasió.
És cert que davant d'infinitu s'ha d'usar "a" o "de" en els casos en que equivocadament la gent utilitza "en" o "amb"

Per exemple "Tinc interés en cagar a les golfes d'en Miquel" seria un error i hauriem de dir "Tinc interés a cagar a les golfes d'en Miquel"

Però diria que la preposició "per" s'ha de poder utilitzar davant d'infinitu, per exemple:

"Les golfes serveixen per fer trobades i per jugar al smash" no ho podriem substituir pas per "Les golfes serveixen a fer trobades"

Nota: Unes golfes són la part més alta d'una casa, i encara que comparteixen la idea d'"habitació dels mals endreços" amb la paraula castellana "Desván", no és el mateix. El "Desván" del miquel no és a la part més alta de la casa, ja que es un primer pis.
Un error freqüent que he vist a mooolts llocs és l'absència de "a" entre el per i l'infinitiu.
M'ho va explicar la meva professora; davant d'infinitiu s'usa "per a", però la gent no ho acostuma a fer. El que tu dius doncs seria "Les golfes serveixen per a fer trobades". Ara bé, ningú ho fa servir. Fins i tot als cartells de les eleccions municipals he vist l'absència d'aquesta "a"... així que ja no sé què dir-te. No obstant no te'n pots fiar d'aquestes coses, puix que he sentit moooltes vegades la paraula "disfrutar" a la televisió (castellanada total, és gaudir).

Un error freqüent que he vist a mooolts llocs és l'absència de "a" entre el per i l'infinitiu.
M'ho va explicar la meva professora; davant d'infinitiu s'usa "per a", però la gent no ho acostuma a fer. El que tu dius doncs seria "Les golfes serveixen per a fer trobades". Ara bé, ningú ho fa servir. Fins i tot als cartells de les eleccions municipals he vist l'absència d'aquesta "a"... així que ja no sé què dir-te. No obstant no te'n pots fiar d'aquestes coses, puix que he sentit moooltes vegades la paraula "disfrutar" a la televisió (castellanada total, és gaudir).
Jo crec que la teva professora s'equivoca, amb la llei a la mà, s'ha d'utilitzar per en certs casos i per a en certs altres.

http://cv.uoc.es/tren/trenacc/web/LLENG ... araula=345

http://cv.uoc.edu/tren/trenacc/web/LLEN ... araula=346

En el cas del nostre company Nemó, hauriem de dir "coses per fer" ja que com pots veure es refereix al cas 3 descrit en el primer enllaç.

De totes maneres soc partidari de que algunes normes (com aquesta) s'haurien d'actualitzar ja que crec que la distinció entre per i per a actualment es només dialectal.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]