- Lun Sep 12, 2011 8:30 pm
Si aquest finde no hi ha desvà, probablement dissabte que ve sigui factible quedar a casa meva ( a Barcelona, no a sabadell) al matí uns poquets. Tinc 2 teles que no us agradaran als puritans i intentaré tenir-ne una tercera que si (de tubo vamos).
L'Arek és per aquí i hi serà. Tampoc vull que s'ompli pq sera un desfase, lo seu serien 6 persones o així.
Parlarem de si hi ha nacional o no, així que els que m'heu enviat privats oferint ajuda podeu venir.
Sry no he pensado que Foturan a lo mejor estaba en catalunya al escribirlo en catalan, pero vamos, lo que digo es que a lo mejor hacemos unos brawls el sabado en mi casa pero no es seguro.
Si hay muchos interesados (que no creo) lo siento pero no podriais venir todos.
Gente
-Uruu
-Joan
-Edu
-Grew
-White
-Foturan
-Hikots
L'Arek és per aquí i hi serà. Tampoc vull que s'ompli pq sera un desfase, lo seu serien 6 persones o així.
Parlarem de si hi ha nacional o no, així que els que m'heu enviat privats oferint ajuda podeu venir.
Sry no he pensado que Foturan a lo mejor estaba en catalunya al escribirlo en catalan, pero vamos, lo que digo es que a lo mejor hacemos unos brawls el sabado en mi casa pero no es seguro.
Si hay muchos interesados (que no creo) lo siento pero no podriais venir todos.
Gente
-Uruu
-Joan
-Edu
-Grew
-White
-Foturan
-Hikots