Hala, ahí van!
1: Death_Alex: Felicidades por el top y gracias por aguantar mis fails en friendlies.
2: Greward: No vam jugar cap vegada al brawl (tot i que sí al street fighter xD), però bé per això està el bon "desvà", espero que hi vinguis més sovint perquè ara estic més motivat que mai per millorar.
3: Joan: Felicitats pel top i moltes gràcies pel suport i els consells. Espero veure't més sovint pel "desvà"!

4: Rydle: Como no coincidimos ni en pool ni en bracket no tuvimos contacto, aunque he de decir que me caíste super bien pese a no hablar contigo xD. A ver si la próxima vez nos conocemos.
5: Joshi: Felicidades por tu posición, he de decir que el joshi que jugó contra mi en pools no parecía un top 5, pero supongo que te fuiste despertando.
5: Marcbri: No ens coneixem gaire perquè no se't veu el pèl pel "desvà" xD, a veure si vens més sovint. Ens veiem aviat.
7: Foturan: No tuve el placer de hablar contigo pero me caíste muy bien pese a no entablar conversación (Quizá ni me recuerdes).
7: Ultimate Nexo: Lo mismo que a fotu, tengo que abrirme más a la gente.
9: Beiró: El bon beiró que sempre em toca a pools xD, a veure si vens més sovint pel desvan i tal pk m'agrada jugar contra el teu marth.
9: Redrix: Buenas friendlies, aunque me falta mucho por aprender la proxima vez que nos veamos no te lo pondré tan fácil.
9: Miquel0123: Miquel! A partir d'ara vull més desvans!!!! Tinc molt de mono i ganes de millorar!
9: Joseph: No tuve el placer de conocerte.
13: White: Bon white, hem de quedar més sovint. (el teu kirby ja no m'afecta! mwahahaha)
13: Cp2: No tuve el placer de conocerte.
13: Talvi: ¿Quién eres?
13: Warro: Me quedé flipando de lo que habías mejorado, ven al desván!
17: Blacks: No sé si la cago pero creo que no te conocí.
17: Morgenrote: Buenni friendlies, bon rob.
17: naT: El meu mestre del bang! Gràcies per aguantar-me durant tota la partida xD
17: Alber: Buenni frienlies random.
17: El_Pitikla: Buenas team friendlies.
17: Hikotsu: Xicotse, no vam jugar ni una partida, queda pendent pel desvà, senyor de los bikinis de los ok ok! xD
17: Baha: Buen Fox, me cuestan mucho los MU contra los animales espaciales. Tendré en cuenta tus consejos.
17: LegendLink: No tuve el placer de conocerte.
25: Jueghje: Creo que no tuve el placer de conocerte.
25: Oveie: No sé si la cago però crec que no et vaig conèixer.
25: Aland: Lo mismo que a los 3 anteriores.
25: Saix: Lo mismo que a los 4 anteriores.
25: Over: Lo mismo que a los 5 anteriores. xD
25: Rigodon: Joder, lo mismo que a los 6 anteriores.
25: Pocafeina: Ok
25: Nieto: Nét! el meu gran rival, vine més sovint al desvà i millorarem plegats.