Oculto:
Smash Bros. Spain es el hogar de la comunidad española de Smash Bros.
¡Únete y podrás participar en los torneos online, enterarte de cuándo serán los próximos torneos presenciales y compartir con nosotros todas tus inquietudes!
Si va Grew vaig. Aniré al migdia per això.Els noms propis sempre porten un article davant seu en català. La segona frase està tan malament que no sé ni com corregirla.
Si va Grew vaig. Aniré al migdia per això.Els noms propis sempre porten un article davant seu en català. La segona frase està tan malament que no sé ni com corregirla.
Potser vaig.
potser hi vaigra3p
Yo voy por la tarde, Xavi, quiero mis tomos de Claymore. Intentaré que vayan meleers, a ver si de paso me pillo una NTSCportam claymore
No fa falta posar un CCL pq es sobrentén on aniria xDRealment sí que fa falta posar "hi" perquè aquella frase sense CCL no té sentit xD
la segona frase del hikotsu si que era correcte, el "per aixo" s'utilitza molts cops així, es una expresiósí, però també li falta un "hi" davant, i una coma abans del "per això".
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]